Föreläser om ätstörningar idag kl 13:30 i Kistamässan

MÖTEN & EVENTS2012

MÖTEN & EVENTS 2012

14-15/03/2012
Kistamässan, Stockholm

NORDENS STÖRSTA MÖTES- OCH EVENTMÄSSA FÖR DIG SOM BOKAR OCH ARRANGERAR MÖTEN, EVENTS & AFFÄRSRESOR

Här är ett axplock ur MÖTEN & EVENTS Stockholm 2012’s attraktiva seminarieprogram – det bästa någonsin!

Fr.v. Janne Schaffer, Mia Törnblom, Göran Adlén, Bert Karlsson, Linda Lampenius och Michael Södermalm.


Publicerad av LINDA LAMPENIUS

Linda Magdalena Cullberg Lampenius, violinist. Internationellt artistnamn Linda Brava. Född 26.2. 1970 i Helsingfors. Uppvuxen i teaterfamilj. Började uppträda med mina föräldrar när jag var 3 år gammal. Då sjöng jag. Började spela violin två år senare. Har turnerat runt världen sedan jag var 8. Studerade på Sibelius Akademin, först på ungdomsavdelningen 1985-1990 och sedan på högskolan 1990-1997. Jag har jobbat som konsertmästare i två olika orkestrar och spelat som solist med flera orkestrar. Jag har bott i USA, England och Sverige sedan 1997. Har gett ut 4 skivor. En pop-, en klassisk-, en folk- och en julskiva. Den senaste "Angels" kom ut julen 2010. Har spelat solopartiet i Lord Andrew Lloyd Webbers musikaliska verk "Metal Philharmonic" i London. Har varit modell för Lacroix-klockorna i England och för Björn Borg. Har medverkat och spelat i Baywatch och Fame La. Har tävlat i Let's Dance i Sverige. Har tävlat i rally etc. Domare på X Factor (Simon Cowell's show) i Finland 2010. Turnerade januari 2011 som solist med Schönbrunn Palace Orchestra i Danmark, Sverige och Finland. Fullständig biografi hittar ni på www.lindalampenius.com

4 reaktioner till “Föreläser om ätstörningar idag kl 13:30 i Kistamässan

  1. Helt rätt svar Linda!!!!

    Hej Linda, Jag tycker din föreläsning idag om ditt livsöde var jätte bra och du är en inspirerande människa som varit med om mycket. Jag tycker också att du svarade helt RÄTT till den äldre mannen på första raden som frågade om ditt sexliv!!?? Att ingen hade med det att göra. Vad hade han på din föreläsning att göra över huvudtaget?

    Gilla

  2. Linda, jag vill bara tacka dig så otroligt mycket, när du var med i Det blir bättre fick du mig att inse min sjukdom som pågått i nästan 10 år och ja sökte hjälp på stockholmcenter för ätstörningar jag hade inte vågat/kunnat ,veta vart jag skulle vända mig berätta det för någon men du visade mig en väg att söka ,du visade mig en väg att bli bra! och jag tog den. Utan att berätta för någon i min närhet sökte jag hjälpen och gick på luna i 16 veckor, Tack så hemskt mycket för att du visade vägen. utan den hade jag tagit min egna väg. och den hade inte lett någonstans.

    Gilla

Kommentarer är stängda.