I’ve designed a couch

I’m a ”lucky girl”… I got to design my own couch, called ”Nordic Symphony” for c/o home.
Here it is:

image

image

Kram, Linda

I’ve designed a couch was originally published on Linda Lampenius Brava

Publicerad av LINDA LAMPENIUS

Linda Magdalena Cullberg Lampenius, violinist. Internationellt artistnamn Linda Brava. Född 26.2. 1970 i Helsingfors. Uppvuxen i teaterfamilj. Började uppträda med mina föräldrar när jag var 3 år gammal. Då sjöng jag. Började spela violin två år senare. Har turnerat runt världen sedan jag var 8. Studerade på Sibelius Akademin, först på ungdomsavdelningen 1985-1990 och sedan på högskolan 1990-1997. Jag har jobbat som konsertmästare i två olika orkestrar och spelat som solist med flera orkestrar. Jag har bott i USA, England och Sverige sedan 1997. Har gett ut 4 skivor. En pop-, en klassisk-, en folk- och en julskiva. Den senaste "Angels" kom ut julen 2010. Har spelat solopartiet i Lord Andrew Lloyd Webbers musikaliska verk "Metal Philharmonic" i London. Har varit modell för Lacroix-klockorna i England och för Björn Borg. Har medverkat och spelat i Baywatch och Fame La. Har tävlat i Let's Dance i Sverige. Har tävlat i rally etc. Domare på X Factor (Simon Cowell's show) i Finland 2010. Turnerade januari 2011 som solist med Schönbrunn Palace Orchestra i Danmark, Sverige och Finland. Fullständig biografi hittar ni på www.lindalampenius.com