Jag hade köpt en vit/lång/klassisk klänning på Bridal outlet för att ha på mig i Allsång på Skansen.
Eftersom Diggiloo gänget var klätt i vitt var det bättre att välja en annan färg.
Här är den vita klänningen:

20120712-080147.jpg

Jag kommer att ha klänningen på mig när jag uppträder i Stadshuset inför bl.a. Kungaparet, vid utdelningen av Vattenpriset i augusti.

Många har frågat vad det var för märke på mina svarta skor (Allsång). Skorna kommer från Bianco. Köpte även ett par i rött (ytan är sammet).

20120712-080500.jpg

3 thoughts on “Klänning och skor i “Allsång på Skansen”

  1. Åh.. Vilket bra val på klänningen! Jag gifte mig i en sån när jag var gravid och den blev så fin på med den stora magen och allt. / Jessica

  2. Underbar klänning!!
    Men en dum fråga “tanten” /expiditen ser chockad ut viste hon att hon skulle hamna på din blogg (HI HI) !!

Comments are now closed.