2 thoughts on “Gäst hos Federley i "Tala till punkt"

  1. Linda, jag har en fråga och hoppas du kan hjälpa!
    Jag har tidigare i mitt liv haft problem med maten (när jag var 16-18 år. Idag är jag 23!) Jag börjar känna att alla dessa obehagliga tankar, känslor och beteenden är på väg tillbaka…framförallt när jag är stressad över allt plugg osv. Jag pluggar psykologi och vet vad jag skulle sagt till någon annan i min situation och att jag bör ta detta på allvar, men det är ju så himla svårt när det kommer till en själv!! Har du tips eller förslag på vad jag ska göra blir jag jätteglad!!!

    Stor kram Emelie

  2. Linda, jag skulle vilja läsa din bok “Linda”, men hittar den bara på finska. Finns den utgiven på svenska, och vet du eventuellt vart jag kan få tag i ett exemplar?

    Mvh: Karin

Comments are now closed.