Idag unnade jag mig både thaimassage på Samruai (Kungsholmen) och Omorphia behandling på Define Skönhet&Hälsa (Bandhagen).

När Camilla var klar med mina lår, frågade jag av ren nyfikenhet ifall man inte kunde göra samma lyft på ansiktet. Då berättade hon att samma apparat (Omorphia Nordic 20.0) även användes för ansiktet, bara med ett annat “munstycke”. Eftersom ingen var inbokad precis efter mig, tog vi ansiktet också i ca 20-25 minuter.

Herre gud vilken skillnad det blev bara efter några sugande drag på mina kinder. Kan inte förstå hur min kind kunde bli så mycket fastare på bara några sekunder, utan någon som helst smärta!?!
Jag ser faktiskt yngre ut nu än jag gjorde innan behandlingen och min hy fick en underbar lyster.

Vilken trevlig överraskning!
Det här kommer jag att göra om🙂

Kram och god natt,
Linda

One thought on “Omorphia måste vara det bästa icke-kirurgiska ansiktslyftet

Comments are now closed.