Hej på er!

Igår fixade Anfi mina fransar. Skönt att varken behöva använda lösögonfransar eller mascara när jag uppträder🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

Här är en bild från gången innan:

 

 

 

 

 

På kvällen var Martin och jag hos Fredrick Federley, Johnny Kroneld och Ida-Li (och Harry förstås).

Vilken underbar kväll, med fantastiskt god mat och bästa tänkbara sällskapet! Vi stortrivdes!

Önskar alla en fin dag, Linda

One thought on “Ögonfransar och underbar middag

  1. Hej hittade din blogg idag🙂 Tänkte bara bara fråga lite angående anorexi. Jag har länge misstänkt att min syster har det hon är väldigt smal, gömmer mat och är väldigt fixerad över hur hon ser ut. Nu undrar jag om du kunde ge lite tips om hur jag kan bemöta henne i det här? Jag har konfronterat henne men hon vill inte erkänna sin sjukdom vilket har försvårat det hela. Ett stort problem är också att hon vill att andra ska gå upp i vikt genom att nästa tvinga dem att äta en massa sötsaker detta gör hon även mot sin hund som har blivit extremt överviktig.
    Jag skulle vara jättetacksam att få lite råd från någon som själv har haft ätstörningar. Tack för en fin blogg! /Angelica

Comments are now closed.