Idag har vi äntligen fått se nya bilder på prinsessan Estelle, Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel!

Bilderna är otroligt vackra!!! Jag blir varm inombords när jag tittar på dem. Det går inte att få till mer värme och kärlek mellan mor och dotter i en bild, än vad man kan skåda i denna:

20120326-205534.jpg

Älskar förresten färgen på Kronprinsessans klänning.

Jag vill passa på att gratulera Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel av hela mitt hjärta!

Jag har uppträtt för dem på en privat maskeradtillställning. Har även spelat på Kronprinsessans födelsedagskonsert på Öland 1999 och på en konsert på slottet 2010.
Kronprinsessan har alltid varit så otroligt varm och trevlig mot alla artister.

Jag är väldigt stolt över att ha blivit svensk medborgare och glad för att Sverige har Kronprinsessan Victoria, Prins Daniel och Prinsessan Estelle.
Bättre pr finns inte att köpa på denna jord!

2 thoughts on “Nya bilderna på Prinsessan Estelle

  1. som att det inte skulle räcka med influensa och snuva, nu blev det en massa tårar också

Comments are now closed.