Min föreläsning på Kistamässan gick faktiskt riktigt bra. Jag var så nervös innan, att jag skakade. Kändes jobbigt att veta att jag skulle berätta om alla mina hemligheter från de 23 år jag levt med ätstörningar på 45 minuter.
Men…jag klarade det! Och äntligen har jag lärt mig att tycka att det är ok om allt inte blir “perfekt”. Jag hade lite strul med bildvisningen en gång, ljudkillen hade inte den utrustningen som skulle finnas på plats (jag spelade ett stycke) och det fanns ingen klocka på väggen, så som jag hade väntat mig.
Sånt e livet! För övrigt kändes det jätte bra. När jag såg alla ansikten och tårar i publiken, förstod jag att jag hade berört och att budskapet gått fram. Vilken underbar känsla!
STORT TACK TILL TALARKOMPANIET, ARTIST&EVENTBOLAGET OCH PUBLIKEN!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovan med Janne Schaffer, Michael Wickelgren, Erica Johansson och Markku Saarinen