Igår gjorde jag något jag aldrig gjort förut. Jag köpte proteinpulver. Carinas underbara dotter Bella jobbar för Hayes på Budo Fitness. Jag fick goda råd och extremt bra pris. Tackar!!!🙂

20120306-212338.jpg

Jag hade lagt i slingor framtill i håret hos Matthias på F&M för en vecka sedan, men kände att jag behövde slingor även i håret på bakhuvudet. Fixade det hos Frida på Nikita i Farsta.

20120306-212658.jpg

Idag hade jag och min manager Hasse Breitholtz ett viktigt möte med ett stort bokförlag gällande min bok om ätstörningar.

God natt!

 

2 thoughts on “Från proteinpulver till givande möte

  1. Har du lust att berätta lite om proteinpulvret? Jag funderar själv på att skaffa mig ett protetinpulver men det känns så svårt att välja vilket man behöver.

  2. Det känns så vårligt att slinga sej =) j
    besök min nya krispiga blogg för lite mode inspiration och annat som får en att må bra/kram

Comments are now closed.