Igår var första gången på ett halvår som jag tränade. De senaste tre veckorna har gått i influensans tecken, men nu har jag bestämt att den “skiten” får det vara nog med.

Det komiska är att vi har ett “gym” i källaren. Jag har egentligen allt jag kan behöva, men det har bara inte blivit av. Jag känner fortfarande hat/kärlek känslor för träningen. När jag hade ätatörningar, var träningen ett måste. Ett måste, som samtidigt var något jag älskade. Men jag bröt ner min kropp genom att träna 2-4 timmar per dag och inte äta normala mängder mat.

Jag vet ju att det absolut bästa och mest hälsosamma är att äta normal, riktig mat och träna några gånger per vecka…måttligt.

Vi får se hur det går nu när jag dragit igång.

Gillar speciellt dockan Poor Bob, som jag får sparka och slå och min Bulgarian Bag.

20120305-231615.jpg

20120305-231630.jpg