Jag missade största delen av Melodifestivalen ikväll😦
Somnade när vi nattade Olivia vid halvåtta. Vaknade kl 21:00! Såg alltså bara Lisas och Dannys nummer, då de uppträdde andra gången. Kollade på de andra bidragen på nätet.

Ni som läser min blogg vet ju redan att jag är ett stort Danny-fan. Numret var väldigt imponerande ikväll, men Danny måste ha haft problem med medhörningen. Danny är nämligen väldigt musikalisk och brukar sjunga rent. Nu var sången lite falsk i verserna och hans röst lät inte som den rösten man är van att höra.
Danny är dock oemotståndligt charmig och extremt proffsig på scen.
https://www.facebook.com/DannySaucedoOfficial

Lisa är också en underbar och ödmjuk person. Hon var så fin ikväll! Älskade låten!
Jag är otroligt glad för hennes skull!
http://lisamiskovsky.com/blogg

Det har varit kul att följa Melodifestivalen under dessa fyra första veckor. Programledarna har varit underbara och min kära vän Eva har dansat bakom artisterna.

Grattiskramar till Lisa och Danny!

3 thoughts on “Grattiskramar till Lisa Miskovsky och Danny Saucedo!

  1. Hej, såg att du håller på med en bok om ätstörningar. Jättekul att du vill vända dina erfarenheter til något positivt som kan betyda mycket för andra. Jag gav själv ut en roman baserad på mina egna erfarheter med ätstörningar i slutet av förra året. Att skriva boken hjälpte mig väldigt mycket med att bearbeta det som varit och att få lättare att gå vidare. Ser fram emot din bok:)
    Kramar Klara
    författare till Shoreline

Comments are now closed.