Gick igenom gamla bilder på mig och såg då bilder, på vilka jag har rätt så mycket smink runt ögonen. Även under ögat.

Sedan jag var domare i X Factor i Finland, har jag bara sminkat övre delen av ögat.
Nu undrar jag vilket som är bättre…???

Det vore kanske kul med lite omväxling. Jag ser ju rätt så “snäll” ut med den nyare looken…

Här kommer “gamla” looken med mer smink runt ögonen:

20120222-201931.jpg

20120222-202656.jpg

20120222-203239.jpg

Här är bilder från X Factor och min senaste skiva:

20120222-203717.jpg

20120222-203838.jpg

20120222-203905.jpg

20120222-203939.jpg

20120222-204053.jpg

20120222-204201.jpg

Som sagt, jag är lite sugen på att sminka mig lite tuffare igen, men samtidigt vet jag att den sminkningen lätt blir hård och lite för “sexig…

Vad tycker ni?

6 thoughts on “Smink, sotade ögon eller inte?

  1. Hej Linda
    Du passar och är lika fin i både ock, behöver du välja? 🙂 Gör precis det du känner för, varför inte ta ena dagen med mindre och andra dagen med mer smink? Jag älskar att sminka mig, känner mig fräsch då. Och sotiga ögon är snyggt. Men varierar mig, gärna något som framhävde de olika nyanserna jag har i mina ögon.
    Men ibland önskar jag att jag haft klassiskt vackra drag och långa, täta ögonfransar så jag inte hade behövt sminka mig. Huvudsaken är att du trivs eller hur? Kram Angelica

  2. Båda är snygga, kan du inte välja det du känner för dagen.
    Sotade ögon är så snyggt men passar kanske inte alla tillfällen?

  3. Hej Linda,
    Tack för en jättetrevlig blogg!
    Jag tycker absolut att den “nya” looken är mer modern och dina ögon blir mindre intensiva. Du kan använda den “gamla” looken också men vid valda tillfällen.
    /Johanna

  4. Skriv din kommentar här!Hej
    Sotade ögon är superfint men vid speciellt valda tillfällen passar det bra.Eller gör bara vad du känner för dagen och efter humör.Det ser kanske lite hårdare och sexigare ut med sotad ögon.

  5. Hej Linda!
    Tycker att du är supervacker på alla bilderna än hur du sminkat dig, men jag tycker du är extra vacker på bilderna där du “bara” sminkat på övre delen av ögat!
    Jag röstar på det sistnämnda!🙂
    Du ser mer naturlig ut på dom bilderna!
    kram Lisa

Comments are now closed.