Influensan pinar vår familj. Olivia insjuknade redan på fredag förra veckan. Två dagar senare började helsiket för mig. Hög feber, hosta, snuva, huvudvärk..

Jag och Olivia är äntligen på bättringsväg🙂

Vilken kalabalik det varit i kvällspressen och på nätet efter Ranelids “skräll”.
Man kan ju alltid tycka att någon låt inte varit värd att gå vidare, men att som medtävlande bete sig på så barnsligt sätt som att inte infinna sig på den gemensamma efterfesten,utan istället anlända till platsen, VISA FINGER, och sedan sticka därifrån…
Väldigt omoget…

Den reaktionen, eller att vara en dålig och bitter förlorare, kommer att få folk att tycka illa om en sådan artist. På så sätt ökar man definitivt inte sina chanser att vinna “andra chansen”.

Laila Bagge skrev ett väldigt bra inlägg om härvan idag på sin blogg.

Ikväll testade jag att “rolla” mitt ansikte innan jag lade på det superfuktgivande serumet från BIOEFFEKT.
Dagkrämen i serien är den skönaste av alla jag testat. Helt underbar!

One thought on “Influensa och Melodifestivalfunderingar

  1. Hej! Vet inte om du känner till det stora Bloggminglet som kommer vara den 28:e april i Sthlm? Det är för alla föräldrabloggare och alla har chans att komma, läs gärna mer på vår hemsida! Hoppas vi ses:-)

Comments are now closed.