Jag har haft en händelserik dag idag.
Det som gick galant, var färgningen av mitt hår, till all lycka. Har ju haft lite otur på sistone. Lisa Derkert färgade mitt hår med Matrix nya neutrala blonda färg i serirn Socolor. Tur att Lisa hade tid att klämma in mig mellan sina andra kunder.

Imorgon skall jag nämligen vara hos Malou i programmet Efter Tio.
Hoppas du tittar och skriver till mig under sändningen!

Det som gick riktigt “åt pipan” idag var, att mitt finger klämdes rejält när jag skulle stänga bildörren. Lyckligtvis slängde jag inte igen den med full kraft. Jag är dock inte förmögen att spela på många dagar…kanske veckor. Jag fötstår inte hur i all världen jag kunde “lyckas” med det? Stängde nämligen vänstra framdörren och vänstra pekfingret hamnade i kläm.

Jag “lyckades” också radera hela senaste versionen av min kommande föreläsning om ätstörningar! Nu får jag börja “klippa och klistra” ihop alla anteckningar och historier igen! Suck!!!

Vi ses “hos Malou” imorgon!!! God natt

<

20120130-224737.jpg

2 thoughts on “Idag hände något som inte får hända en violinist

  1. Sitter och ser dig på Malou nu, och du har ju så fantastiskt snygga byxor på dig ! Skulle gärna vilja veta vad det är för märke på dem🙂 Ha en härlig dag ! // J

  2. Hej, såg dig i Malou, jättebra. Du funderade över om det var /är försent att lära olivia finska. Jag är gift med en spanjor och vi låter barnen se på spanska barnprogram (Canal+), hemma talar vi mest svenska (läs salig blandning) men barnprogrammet är konstant på spanska. Bägge mina söner (7 &10) talar flytande spanska, talar med släkten i spanien på telefon utan problem. Fixa barnprogram och filmer på finska (gärna med möjlighet att byta mellan språken🙂, så de kan relatera…
    Det är mitt tips, har funkat jättebra för oss.
    Lycka till.
    Kram Siri

Comments are now closed.