Har aldrig flugit med Ryanair och kommer aldrig att göra det.

Här ett utdrag ur Expressens artikel:
Under åren 2005-2010 har Ryanair struntat i 58 procent av fallen där ARN rekommenderat att kompensera kunden. Det visar en genomgång som SVT Rapport har gjort av Råd & Röns svarta lista över företag som inte följer ARN:s beslut.
– Vi är inte intresserade av vad någon konstig svensk konsumentgrupp tycker, säger Stephen McNamara, kommunikationschef på Ryanair till SVT.

Stephen borde skämmas! Hoppas svenskarna bojkottar Ryanair härefter.

2 thoughts on “Bojkotta Ryanair!

  1. De som har lite mer pengar kan ju bojkotta Ryan och välja något annat flygbolag. Men jag tror att de flesta som väljer dem gör det för att de inte har råd med annat (eller vill betala mer). Visst man kan välja att inte åka alls, men problemet är ju när något är billigt att vi blundar lite för konsekvenserna.

  2. Jag slutar inte flyga med Ryanair förrän jag själv blir drabbad av något. Har flugit med dem i 7 års tid och det har alltid funkat. Lite sur kan jag bli på alla avgifter som numera tillkommer men så länge totalen blir billigare än andra bolag så fortsätter jag att flyga med dem.

Comments are now closed.