Gud vad tråkigt att den som vinner “The Voice” måste sälja sitt hjärta. Förfärligt!

Jag var domare i “X Factor” i Finland. Jag hoppas verkligen att kontraktet som SONY hade med vinnaren inte var som Universals kontrakt med “The Voice” vinnaren.

I “The Voice” är deltagarna rätt så skolade och de flesta har velat bli artister/sångare, eller varit det, en längre tid. Ifall skivbolaget vill ändra på vinnarens image/personlighet, så kommer den personens själ att dö.

Sorgligt…

One thought on “The Voice

  1. Hej Linda!
    Har just sett “Det blir bättre” med dig på tv3-play. Jag är så glad att du kommit så långt som du har och vill säga att du är en riktig förebild!
    Jag är 19 år och har varit sjuk i anorexi i 6 av de åren. Har behandlats både på SCÄ och capio i slutenvård, dagvård och öppenvård. Men jag har bestämt mig för att detta blir min sista behandling. Du inspirerar och ger hopp om att man kan bli frisk!
    Kramar i mängder
    K

Comments are now closed.