Vi kom hem från Thailand sent igår kväll.
Jag var tvungen att gå upp 06:00 för att fixa mig innan morgonens inspelningen av inslaget som visades innan vi framförde Markoolios “In med bollen”.
Marko, Lili&Susie, “Finnish House Maffia”, en massa cheerleaders och jag sprang fram och tillbaka i Globens korridorer hela förmiddagen. Jag frös så jag huttrade i min vita tunna aftonklänning.

Sedan var det dags för repetition av låten, lunch och genrep av hela galan. Fick åka hem ett par timmar på eftermiddagen. 18:45 hämtades jag igen för nytt smink och ca 21:15 var det dags för live-framträdandet.

Numret blev väldigt roligt och fartfyllt och var säkert en extra bra promotiongrej för Markoolios nya version av “In med bollen”.

Åkte hem genast efter uppträdandet. Nu känner jag mig otroligt febrig och risig. Blir antagligen dunderförkyld.

20120116-230908.jpg

20120116-230929.jpg

4 thoughts on “Idrottsgalan 2012

  1. Ojoj ingen vila ingen ro, vardagen infinner sig ofta snabbt efter en semester🙂
    Ni ser ut att ha varit ett härligt gäng igår =) Tittade på klippet där ni var med precis, på SVT play🙂

    Hoppas du slipper förkylning Linda!
    Ta hand om dig❤

    Katie Rebekah

  2. Flicka i svart (Marielle) som sjöng hon är min systerdotter!😉 Fint spelat förresten, du är verkligen grym!😉

  3. Hej Linda,
    Hoppas du slipper bli sjuk! Jag såg dig på Idrottsgalan och din klänning var så vacker… Jag är på jakt efter min bröllopsklänning och vill väldigt gärna veta var du har köpt din?
    Tack på förhand!

Comments are now closed.