Imorgon kväll bär det av mot Thailand! Det känns ofattbart att tiden gått så fort. Vi köpte resan för flera månader sedan. Då kändes det som en oändlighet till 31.12.2011.

Inför denna resa känner jag för första gången ångest för att jag skall gå omkring i bikini eller baddräkt på stranden. Oftast beror de känslorna på att en person är mer eller mindre överviktig. Hos mig är det snarare det att jag tycker att jag “skrumpnat ihop”. Förr tränade jag nästan varje dag, men det lade jag av med då jag var gravid, 2008. Har inte tränat på över tre år, annat än ca tio thaiboxningspass och fyra eller fem kortare löprundor.

Började köra lite pilates för rumpa och mage denna vecka. Lovar nu mig själv att jag kommer att fortsätta med det hela året 2012…men den här gången skall jag träna mdd måtta.

Imorgon lägger jag upp bilder på baddräkterna jag köpt åt Olivia och mig och mina nya boot fit jeans från G star.

Börjar förresten 2012 med en ny manager🙂 Berättar mer imorgon…

God natt, Linda