Vill presentera produkter för ansiktet som verkligen funkar. Dessa har jag alltid med mig då jag reser:

20111217-222751.jpg
Correct är en effektiv peeling. I början lade jag på för mycket vätska på bomullstussen och min hy kunde bli väldigt röd och tunn efteråt, speciellt runt och på näsan. Nu när jag lärt mig att det behövs minimalt av vätskan, så är produkten perfekt.
Serumen Repair och Rejuvenate är väldigt bra.
Utöver dessa Julie Lindh produkter, använder jag även krämen V-Nutrient Creme. Problemet med den krämen då man reser är burken. Jag brukar lägga lite i en pytteliten burk då jag reser.

20111217-224046.jpg
Julie har också lärt mig att “rolla” ansiktet 1-2 gånger per vecka.

20111217-224257.jpg
Här är världens bästa serum för ögonen! Trollar bort svullnad och mörka partier på ett huj. Huden får också omedelbart tillbaks sin spänst. Toppenprodukt!!!

Kram från Helsingfors

2 thoughts on “Bästa ansiktsprodukterna, Jabu’she, Julie Lindh

  1. Hej! Jag skulle vilja komma i kontakt med dig, har du någon mail som jag kan maila till? (det handlar om ätstörningar och vill inte skriva om det på bloggen, hoppas du förstår)

    Jag skulle bli jätteglad om du svarade.
    /Ella

  2. Hej!
    Låter som något jag skulle behöva.

    Kika gärna in min sida. jag är en fyrabarnsmamma som syr och säljer barnkläder, namnmössor mm
    Trevlig kväll

Comments are now closed.