Jag får ofta höra från journalister som intervjuar mig första gången, att de trott att jag lever ett glamouröst liv. De blir väl rätt så förvånade när de sedan möter en helt vanlig människa med vardagspyssel och mycket jobb.

Igår repeterade jag förresten med superbegåvade sångaren/skådespelaren Fredrik Lycke, min kära vän (både på scen och utanför) Carina E Nilsson och charmtrollet på harpa, Monica Ramos.
Vi skall repetera även på torsdag. Då med slagverk och bas. På fredag uppträder vi. ÄLSKAR Fredrik Lyckes röst!!! Han sjunger förresten “O helga natt” på min julskiva “Angels”.

Idag har jag fått hjälp för min onda nacke av akupunktören Dr Ma.

Idag är det också Finlands självständighetsdag… här sitter jag på ikea med en tallrik “Swedish meatballs”…
Lollo, är du nöjd nu?

Haha, sånt e livet!

20111206-132338.jpg