Olivia är fortfarande såpass förlyld, att det blir en dag till hemma.

Det har ju sina för och nackdelar att ha ett sjukt barn. Å ena sidan så får man gosa och njuta av det underbara sällskapet, men å andra sidan spricker allt gällande jobb och planerad verksamhet.

Jag hade faktiskt tur idag. Hade nämligen ett väldigt viktigt möte inbokat kl 15-17 och Martin råkade kunna gå från jobbet vid två!
Det blev ett jätte trevligt och bra möte🙂

Har dock varken kunnat repetera eller skriva på boken idag. Olivia och jag har bara vilat, kramats, gjort pärlhalsband och byggt pussel.

Kollade precis som hastigast på kvällstidningarnas rubriker i telefonen. Usch vad ledsen jag blir när jag ser en rubrik som “Jag rökte på i tio dagar” under Wiehes bild och namn. Han är ju så härlig och fin i “Så mycket bättre”. Jag hatar allt som har med droger att göra. Tyvärr så kommer säkert någon att försvara sig genom att säga att Wiehe också rökt på…och titta vad bra han ser ut att må nu. För det mesta leder det bara till tråkigheter, starkare droger och ett beroende.

Ugh…nu har jag talat!😉

Förresten, jag skall spela i Malous Efter Tio och vara gäst (+spela) i Champagne lunchen på torsdag 1.12.!

God natt, Linda

3 thoughts on “Jobb och sjukt barn

  1. Hej Linda, Såg Dig spela på Efter Tio, Du spelar vackert som en ängel och ser ut som en ängel! Kan Du inte visa Dina favorit make-up produkter,färger,märke etc..Skulle vara kul.
    Ha en skön december månad och jul med din fina familj!
    Kram Pia/

Comments are now closed.