Här kommer mina kommentarer 4.11.2011:

OLLE: Han sjunger alla softa partier så fint, men kunde göra mycket mer. Jag saknade variation och mod. Men Olle är ung och kommer bli väldigt bra.

AMANDA F: Hon är ju makalöst bra! Vilken artist! …och så äkta!

ANDRÉ: Jag har lite svårt för honom. Andre är ju begåvad, men man kan inte ta honom på allvar.

AMANDA P: Mycket bra framträdande! Tonerna “svajade” lite, men hon är personlig och begåvad.

ROBIN: Han har en sån jäkla pipa! Inte 100% rent, men bra.

MOLLY: Stor besvikelse! Otroligt falskt!! Man kan ha en dålig dag, men då måste man kunna medge det och inte säga efteråt att man själv tyckte det gick bra. Synd.

MOA: Hon är en underbar artist!! Verkar dessutom vara en härlig person! Väldigt bra låt!

Ps. Måste bara säga att jag börjar misstänka att Per Lernströms stylist inte vill honom väl. Varför skall hans kostymer vara så omanliga varje vecka. Smala axlar, breda höfter, för korta och smala byxben…

2 thoughts on “Idol

  1. Linda!

    Vet inte om du läser detta, men vill tacka så hemskt mycket för julskivan. Så vackert – jag ryser över hela kroppen och tårarna rinner!

    GOD JUL!
    Kram
    Gunilla i Fråga doktorn

Comments are now closed.