Gick upp vid sex, åkte mot Arlanda 07:05, satt i låååånga köer, parkerade på Arlandas långtidsparkering, tog bussen mot terminal 5, bussen GICK SÖNDER, tog nästa buss, checkade in, gick genom säkerhetskontrollen, blev inte igenomsläppt vid passkontrollen längre inne på flygplatsen…hade glömt passet hemma!!!…väntade på att få tillbaks väskan som redan var på planet, pratade med irländaren Michael McGlynn som var väldigt snäll, förstående och gullig mot mig, han skrattade också lite åt mig, med mig, åkte hemåt, bestämde mig för att äta på Mix&Go, Mix&Go hade stängt för renovering.
När jag hade hämtat Olivia från dagis, var livet normalt och underbart igen…

Här en bild på kompositören, körledaren, voice coachen och sångaren Michael McGlynn och mig. Michael var min gästcoach i X Factor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20111031-095533.jpg

2 thoughts on “Dublin, Stockholm

  1. Men jag har hört att man kan få ett provisoriskt pass på Arlanda om man glömt det så man ändå kan resa. Konstigt att du kunde checka in utan?!

Comments are now closed.