Gäst i TV programmet "Mansikkapaikka" på YLE ikväll kl 21:00

Ikväll visas programmet “Mansikkapaikka” i Finland kl 21:00. Var i Finland och bandade showen för nån vecka sedan. Värden Jussi-Pekka Rantanen intervjuar en gäst per program. Gästens hela liv kartläggs. Producenten&teamet hade rotat fram flera TV klipp på mig ända från min barndom till idag. Jag spelar även tre stycken i programmet med pianisten Janne Hovi.
Älskar program som görs så ordentligt och bra som Mansikkapaikka.

20111027-070647.jpg

Gäst i TV programmet “Mansikkapaikka” på YLE ikväll kl 21:00

Ikväll visas programmet “Mansikkapaikka” i Finland kl 21:00. Var i Finland och bandade showen för nån vecka sedan. Värden Jussi-Pekka Rantanen intervjuar en gäst per program. Gästens hela liv kartläggs. Producenten&teamet hade rotat fram flera TV klipp på mig ända från min barndom till idag. Jag spelar även tre stycken i programmet med pianisten Janne Hovi.
Älskar program som görs så ordentligt och bra som Mansikkapaikka.

20111027-070647.jpg