20111019-091025.jpg

Julie Lindh (flera amerikanska kändisars allt-i-allo) gör underverk med huden. Hon kommer till Sverige ca 3 ggr per år. Idag fick jag min andra ansiktsbehandling av Julie.
Julie började med att rengöra min hud. Sedan skrapade hon bort yttersta hudlagret med en skalpell. Därefter sved det till rejält, när Julie drog på med peeling. Sedan var det dags för “elstötar” som fick mina muskler att jobba och rött+blått ljus. Rollern med nålarna dök upp efter det här. Gjorde mest ont i pannan. Sedan slussade Julie in kollagen i huden med stavar som hon förde runt på ansiktet. Nacken fick massage och till sist lade hon på kräm, även något runt ögonen.
Vi hann inte göra gymnastiken idag, men jag har ju övningarna och skall börja träna ansiktsmusklerna dagligen.
Julie är förresten en otroligt intressant och stark kvinna.
Kolla in http://www.jlskinfitness.com

20111019-091055.jpg

20111019-091137.jpg

2 thoughts on “Julie Lindh är fantastisk!

  1. Gick in pÃ¥ Julies hemsida och hittade direkt en sÃ¥n sak som jag reagerar mot. “If you are beautiful, you are confident; and if you are confident, you will definitely be happy.” Jag tycker att det är ett oetiskt pÃ¥stÃ¥ende. (Och dom/vi som är vackra vet att det inte stämmer!)

Comments are now closed.