5 thoughts on “Fler bilder från Grekland

  1. Vad mysigt det ser ut!
    Såg föresten Moraeus mm på svtplay igårkväll! Blev så himla tagen av ditt spel. Har liksom aldrig hört dig spela på riktigt. (sjukt nog, man vet ju att du är en duktig och professionell violinist, men jag tror att jag som vuxit upp under 90-och 2000-talen, mest förknippar dig med en massa annat som media har framställt dig, vilket faktiskt är synd.) Så det var verkligen roligt att få se ditt “riktiga” jag!
    kram!

  2. Underbara bilder. Bläddrade tillbaka i din blogg och såg att jag gissade rätt på dessa bilder, att ni besökte Rhodos. Ett favoritresmål för min familj. Vi var där tre veckor i somras, varav fem dagar på vår “smultronö” Tilos (kmappt två timmar med snabbåt från Rhodos). Rhodosvistelsen delade vi upp, fyra dagar citysemestrande i Rhodos stad och övrig tid på familjeresort Sunwing i Kallithea. En suverän mix för min familj som består av man och tre barn på, nu, 8.5 och 7 år resp. 13 månader. Så stor er Olivia har blivit!

    Om ni gillar att resa utomlands, kika gärna in på min “resa med barn-blogg” här på Mama. Minstingen gör strax sin fjärde utlandsresa (totalt nio utlandsveckor på ett år). Den går till smäktande, ljuvliga Karibien mmm mmm …

    Hälsningar Rosita

Comments are now closed.