Jobbar på ett litet solo som jag skall lägga till på Nanne Grönvalls version av Thunderstruck nästa måndag, när vi återvänt från Lindos. Jag spelade in gitarr-riff delarna för några veckor sedan. Jätte kul att spela rock på fiol!🙂

Just nu är jag lite irriterad på mig själv eftersom jag inte vet ifall jag skall använda mixolydisk skala eller en mollskala i solot… Grrr

På tal om boken om ätstörningar som jag skriver just nu, så finns det två tjejer här på hotellet som ser ut och beter sig som anorektiker. Jag får lust att gå fram till dem och speciellt deras föräldrar som är med och ruska om hela bunten. Det verkar som om de anhöriga inte ser vad som sker. Sorgligt…

Vädret har varit underbart idag. Tyvärr brände jag pannan. Julie Lindh kommer att gräla på mig nästa vecka när hon gör en “facial” på mig.

Kram från Grekland, Linda

One thought on “Thunderstruck

Comments are now closed.