Förlåt att jag inte bloggat på några dagar! Nu är jag här igen.

Helgen tillägnade jag helt och hållet familjen och nära&kära. Jag lovade mig själv att inte jobba alls, inte ens på boken om ätstörningar.

Måndag, tisdag och onsdag har jag jobbat på för fullt med musiken och boken. Otroligt intressant att skriva om ätstörningar! Boken skall förresten komma ut hösten 2012 och jag skall ut på en föreläsningsturné i Sverige våren 2012.

Igår spelade jag in några snuttar (på Mastroc) som skall komma upp på Svenska Spels hemsida idag. Jag skall nämligen spela poker online ikväll. Hjääääääälp säger jag! Jag har ju aldrig spelat poker. Ja, jag har aldrig ens spelat kort. Just nu läser jag febrilt om poker och försöker lära mig så mycket som möjligt. Min man kommer att sitta med mig och spela ikväll kl 20:00.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oscar och jag
Oscar och jag