Åh vad härligt att detta talangprogram verkligen drar igång på ett mycket mer rättvist sätt än de flesta andra!

Det som också är bättre med True talent än t.ex. Idol, är att jurymedlemmarna tävlar sinsemellan och måste vara aktiva genom att undervisa och vägleda sångarna.
Det samma gäller förresten även i X Factor, som jag var domare i 2010 i Finland. Det krävde oerhört mycket jobb av oss domare, men det var intressant, kul och en sann utmaning.

Efter första programmet ligger Danny Saucedo bäst till med sina otroligt begåvade kandidater. Dessutom är Danny så angenäm och begåvad. Är väldigt glad för att jag lärde känna honom när vi båda tävlade i Let’s Dance 2008.

Jag är också ett stort “fän” av både Pernilla Andersson och Tommy Körberg.

Väldigt bra casting av domare! Grattis TV3!

Ser fram emot att få följa domarnas arbete med sina sångare…

Kram och god natt, Linda

4 thoughts on “True talent

  1. =) Jag missade detta igår, somnade *skrattar* Typiskt. Men ska kolla in nästa program =)
    Ha en skön dag! Kram

  2. Jag hade helt missförstått konceptet, och trodde det var som ett nytt Idol. Blev glatt överraskad när jag såg första avsnittet. Kommer följa hela säsongen, underbart program =)

Comments are now closed.