Hej på er!

Jag skrev ju att jag gillade hösten och att jag såg fram emot att jobba mycket igen.

Jag skall spela på två artisters skivor (en svensk och en i finsk) och har internationella jobb på gång. Idag har jag fått förfrågan på två nya internationella grejer till.

Hurra för hösten igen🙂

One thought on “Happy Girl!

  1. hej linda. vilka vackra bilder och vilken liten gladis du har. hon är jättesöt. blivande violonist tro?
    såg att du råkar ut för puckon. det är samma här. men vad gör man, ? antingen be dem dra eller säger inget alls. jo jag har en fundering ang violin. jag har hållt på i 6 månader och är totalt självlärd med böcker och videolektioner fr internet. . hur ofta tränar du? nu sitter det i sedan barnsben för dig men jag frågar ändå. tränar du själv eller har du ngn du tränar med? kanske du har ngt tips. jag laddade hem lite musik av dig och du är otrolig. klart för du har hållt på länge.
    ok nu ska jag inte störa mer. ha det gott
    och många kramar med kärlek

Comments are now closed.