Vilket härligt väder vi är välsignade med! Och vilken knasboll jag är! Vi har ju sjötomt, men jag har ingen lust att sola/bada på dagarna. Jag har börjat föredra skuggan istället. Det skönaste är när jag sitter i vårt “uterum” och öppnar fönstren åt alla håll så det fläktar lite. Där kan jag sitta och titta ut över sjön…

Tänk att det måste vara så tråkigt att när vi ser på nyheter eller öppnar en tidning i denna vackra omgivning, så ser vi så mycket hemskheter. Norge, Afrika, idiotkonduktören (som borde spärras in), Syrien, pedofilnätverket… Händelserna tar aldrig slut.

Alla som är friska och lyckliga borde vara tacksamma och inte ta allt för givet.

Kram och god natt,
Linda

3 thoughts on “Undviker solen och vattnet…jag är nog lite “annorlunda” ;-)

  1. Fint och klokt skrivet Linda…med hopp om en ljusare framtid.. för oss – för alla! Kram//I

  2. Då är det tvärtom med mig, jag gillar solen som värmer min hud..har legat i solen och verkligen pressat i två dar nu. Men har inte bränt mig som tur är. Men när jag senare satte mig på stranden i skuggen då frös jag, kanske var det solfrossa🙂
    Men jag gillar även det du berättar. Att får sitta på nån utealtan och den varma vinden kommer in och man läser en bra bok eller tidning.

    ha det gott! carina

Comments are now closed.