Tusen tack SVT för ikväll! Hur coolt som helst att komma så här nära Metallica…live!

Jag har träffat extremt många pop-, rock-, klassisk musik-, film- och TV-världsstjärnor personligen, men att följa Metallica så här innan konsert (utöver själva uppträdandet) fick mig att känna mig “starstruck”. Haha, inte normalt för mig. Jag har t.ex. suttit och snackat elfioler/elgitarrer/pedaler med Gene Simmons både på Playboy Mansion och på Baywatch producent Doug Schwartz’ bröllop men blev inte ett dugg nervös då. Det kan ju också ha att göra med att jag var så naiv då.
Ifall jag skulle träffa James Hetfield idag, så skulle jag bli rejält pirrig.

Reportern Linnéa Olsson borde ha fått göra alla engelskspråkiga intervjuer i programmet. Skönt att höra bra engelska och vettiga frågor.

THANX A MILLION SVT FOR GIVING US METALLICA TONIGHT!!!