Vilken underbar TV-kväll det varit! Måns visade sig vara en fantastisk programledare. Han var varm och självsäker på ett väldigt avslappnat sätt. Det var behagligt att titta och lyssna på honom.
Även alla soloartister var väldigt bra. September är ju såååå cool och Danny är utan tvekan Sveriges charmigaste och bästa manliga pop-stjärna.

Sedan var det bara att njuta av So you think you can dance. Gud vad många begåvade människor det finns i världen! Underbart!

Till er som undrat över mitt öra kan jag säga att jag idag fått definitivt svar på vad som varit på tok. Det var så som sex av de åtta läkare jag besökt angående örat sagt till mig. Inflammationen hade spridit sig till innerörat och ner i ett ben nedanför örat (i mastoidcellerna). Extremt spända muskler i käken, runt örat, på halsen och nacken, har förorsakat lock för örat.
Jag har fått ett 100% svar på att det INTE är Menieres sjukdom (så som vissa facebook- och bloggläsare och två läkare har sagt)

God natt och kram allesammans,
Linda

4 thoughts on “Bravo Måns Zelmerlöw

  1. Jag var på allsången och tyckte det var jättebra🙂 Jag vet att alla artister redan är bokade och du är tyvärr inte en av dem i år, men har du uppträtt där någon gång?

    Kramar!

  2. Hej Linda! Vad skönt att det inte var Menieres!
    Jag har precis börjat blogga här på mama, kika gärna in om du vill! kramar//I

  3. Håller med att allsången var bra. Det var en lite lättare stämning på den tycker jag. Lite mer ungdomlig, fast påminde mycket om när Lasse Berghagen höll i noterna.

Comments are now closed.