Jag har sovit ganska lite per natt snart under 3 veckors tid och idag på morgonen hade jag tid igen hos Ann Lindqwister Ankar (Salong Tid) för kosmetisk akupunktur.
Det är helt sinnessjukt hur effektivt akupunktur är, vad det än gäller. Kosmetisk akupunktur gör att man omedelbart efteråt får en härlig lyster och det känns, både i muskler och hud, som om man “blivit lyft”.
Glöm vanlig facial! Testa det här istället!!! Kram, Linda

20110623-102739.jpg
Nu skall jag njuta av Vurmas fiskgryta…mums!

20110623-113046.jpg

Denna dag blev en riktig “ta hand om mig själv”-dag. Gick nämligen på thaimassage efter akupunkturen och lunchen på Vurma. Fantastisk massage i en och en halv timme! Fy sjutton vilka otroliga knutor jag har i nacken, käken och vid skulderbladen av fiolspelandet. Hårbottnet satt också fast som cement när massösen började sitt “pass”. Hon jobbade HÅRT, även med armbågarna. Samruai (Kungsholmen) är det bästa stället för thaimassage i Stockholm.

Sov så gott allesammans och kram,
Linda

2 thoughts on “Ansiktsbehandling i form av kosmetisk akupunktur, lunch på Vurma och thaimassage

  1. Måste bara få säga att jag ser verkligen upp till dig.
    Jag blev helt tagen när jag såg “Det blir bättre” känner igen mig så mycket..

    Jag har själv anorexi sen ca 3år tillbaka och jag börjar nu ta stegen ut i livet, ett stort tack ska DU ha!

  2. Hej!

    Hittar inget kontaktformulär eller adress, och hoppas att du vill svara mig på min bifogade adress.

    Jag undrar om du märker någon skillnad i spänst/slapphet av den kosmetiska akupunkturen. Du verkar ju väldigt nöjd, så jag antar det, men det vore kul att få höra om du verkligen ser skillnad och att den håller i sig.

    Jag är fattig sjukpensionär, och har inte riktigt råd att testa för 8 000 kr så där bara. Men satsar gärna på det om det fungerar.

    Bra att du skriver om ätstörningar förresten. Behövs motpoler till dagens modeideal och vissa hemska subkulturer på internet, t.ex. pro-ana. Jag har haft ätstörningar själv, många omgångar under många år. Inga svackor sedan jag var 37 nu🙂 (är 71:a).

    Om emailadressen jag fyllde i inte syns, så ta den här anonyma: nummerskivan(snabel-a)gmail.com Ta bort parentesen och byt till @.

Comments are now closed.