Idag är det sommarfest på Olivias dagis. Vad underbart! Ser verkligen fram emot det… Föräldrarna skall packa med picknick-korgar och filtar. Barnen står för underhållningen. Det blir också lekar och tipspromenad för barn och vuxna🙂

Jag hade en sjujäkla öroninflammation som har pinat  mig, men nu är det bättre. Har också övat inför inspelningen av SVTs program “Kalle med mera”. Åker till Dalarna på måndag. Gud vad kul det skall bli att träffa Kalle och hans band “Hej Kalle” igen!!!🙂

Kram kram, Linda

2 thoughts on “Sommarfest med picknick och lekar på dagis

  1. Brukar du radera inlägg i efterhand? Det du skrev på KS om inkompetenta läkare som feldiagnostiserat dig mm saknas ju. Att det var antingen Menieres sjukdom eller en knöl på hörselnerven, var det inte det? Det var ju bra i så fall! Även ett inlägg om Aftonbladet saknas.
    Det är väl inte Mama som tar bort dem?

  2. Kära kära Linda. Jag har ingen att vända mig till överhuvudtaget längre. Jag behöver dig och din hjälp. Jag mår så fruktansvärt dålig och jag har anorexi. Eller ja, jag fick den diagnosen igår. Fast enligt mig så är det inte jag som har anorexia, utan anorexian som har mig. Jag har varit inne i en period med ortorexi också, och börjaf nu framkalla små uppstötningar för att kunna utveckla ulimi nu när dem kommit på mig med anorexian. Snälla Linda, hör av dig till min mail. Jag behöver dig.

Comments are now closed.