20110610-015619.jpg

Sitter i väntrummet på Sergel City och beundrar mina nya byxor från Desigual, medan jag väntar på att få göra ett hörselprov. Jag har haft en kraftig öroninflammation, som började för en vecka sedan. Har inte hört mycket annat än brus och pip-ljud på vänstra örat i en veckas tid nu. Balansen är rubbad (den har kollats två gånger med ett slags “nattglasögon”) och jag har yrsel och svindel. Det var väldigt svårt att uppträda igår kväll. Men men… Jag hoppas på det bästa🙂 Jag måste bara tro på att jag blir återställd.

Angående byxorna, så måste jag säga att jag ÄLSKAR Desigual! Härligt att butiken finns i Sverige också. Nu är Desigual, Top Shop och Zara mina favvo butiker i Sverige gällande vardagskläder.

Kram, Linda

20110610-015758.jpg

3 thoughts on “Desigual

  1. Snygga byxor! Sådana vill jag också ha! Tror att jag ska köpa mig ett par goa pösbyxor från Desguial innan sommaren börjar på allvar!🙂

Comments are now closed.