Sitter på Karolinska och väntar på min tur. Jag var här även natten mellan fredag och lördag. Har öroninflammation, men utöver det lider jag av yrsel, illamående och lite nedsatt hörsel. Lite läskigt faktiskt…

Kollar på mina bilder i mobilen och hittade gamla bilder på min pappa. Pappa är sååååååå cool! Han fyller 90 år i år! Han har varit skådespelare, regissör och kompositör hela sitt liv. När han var 80 stod han fortfarande på scen i stora pjäser. Han var också med och krigade för Finland över 3 1/2 år. Här är en bild på honom innan kriget, när han spelar fiol och en mitt under kriget.

20110606-045224.jpg

20110606-045433.jpg
Puss på dig, min älskade pappa!

2 thoughts on “Kära pappa

  1. Hej Linda!
    Jag klickade mig in på din blogg av en slump faktist men när jag ändå är här så måste jag berömma dig för din insats i “De blir bättre”. När jag kollade på de så blev jag väldigt berörd och efter som jag har lidit av anorexi i lite mer än 2 år nu och fortfarande inte är frisk så kände jag igen mig så fruktansvärt i de du berättade i programmet.
    Otroligt starkt av dig att berätta så himla mycket om din ätstörning i tv!
    Jag fattar nu verkligen hur farligt de är med ätstörningar, nu när jag har blivit friskare. När jag blev inlagd hösten 2010 så hade jag verkligen INGEN sjukdoms instinkt, jag fattade inte vad jag gjorde där lixom, jag va ju inte sjuk. Men de va jag ju verkligen, dom tog in min även fast de egentligen inte fanns plats. Jag vägde så gott som ingenting och jag va 18 år. Så jag va inlagd i 4 månader.
    Men nu är jag verkligen på bättringsvägen men har fortfarande inte nått upp till min målvikt, men jag är på väldigt god väg!

    Alla styrkekramar till dig!

  2. Hej =) Hoppas du blir bättre snart. Själv dras jag med en förkylning sen 1 månad tillbaka, den vägrar ge sig. Kanske pollen? Nåväl krya på dig nu =)

Comments are now closed.