20110519-110043.jpg

Det är synd att vi har så få stora galor i Sverige. Det är underbart att få klä sig i en fantastisk klänning då och då. Det här året såg jag igen några “to die for” klänningar. De indiska och asiatiska skådespelarna är alltid väldigt vackra på dessa galor, så även Salma Hayek och Penelope Cruz. Diane Kruger och Angelina Jolie såg tyvärr så magra (ätstörda) ut att jag inte kunde utnämna dem som vinnare, trots fantastiska “blåsor”.
Vinnaren i år är Uma Thurman!

20110519-100908.jpg

20110519-101023.jpg

5 thoughts on “Cannes Film Festival klänningar

  1. Vill bara skicka en stor kram till dig och önska en trevlig helg!
    Vore kul att få se en bild på din favoritblåsa som du har i garderoben, du har väl en del kan jag tänka…:)
    Må väl Linda! kramar Marie

  2. Hej Linda !
    Ett stort tack för din medverkan i “Det blir bara bättre” !! Du gav en verkligt bra beskrivning på hur det är att ha ätstörningar av olika slag och jag kände igen mig mycket efter mina år som anorektiker.
    En liten fråga, hur gör du numera för att behålla din fina figur ? Själv har jag väldigt svårt för att låta bli att alltid tänka på vad jag äter, känner att mina ätstörningar hänger med trots att jag idag inte känner mig sjuk, men jag tillåter ju aldrig mig själv att njuta av maten, har alltid i tankarna vad jag får äta och inte äta. Äter du vad du själv vill eller bär du också detta med dig i tankarna då och då ?

  3. tårar började helt omedvetet trilla ned för mina kinder ikväll när jag hittade in på din blogg och läste inlägget där du svarade på läsarnas frågor.
    nu ska jag kika på “det blir bättre, del 4” på tv3play…du är stark Linda.
    Modigt av dig att gå ut med dina innersta tankar och känslor så öppet.
    skickar en stor varm kram till dig här och hoppas den når fram!

  4. Hej Vackra Linda! har precis tittat på “det blir bättre” jag missade det när det gick på tv. vill bara säga att Du är en helt fantastiskt människa! vill bara krama Dig! Din Martin verkar också så fin, ta hand om varandra!

    STOR kram!

  5. Hej Linda!
    Såg delar av “det blir bättre med dig” och jag har läst i din blogg. Jag vill tacka så mycket för att du tar upp ämnet. Jag är sexton år, och har själv aldrig varit i en ätstörning. Men alltför många i min närhet lider eller har lidit av det. Jag ser klasskompisar tyna bort, tjejer som varit starka och livliga blir svagaoch inåtvända. Fick nyligen veta att en nära kompis som jag umgåtts med varje dag i flera års tid lidit av ätstörningar, utan att jag märkt något! Det är helt stört att det ska vara så, oc jag hoppas att det kan ändras.
    Jag tror att du hjälper mycket som berättar din historia.

    Massor av kramar och tack!
    Anna

Comments are now closed.