Passet med Rasmussen/Freddan idag gick riktigt bra, trots träningsvärk från förra passet. Rasmussen skall köra hårt med mig även imorgon.

Jag börjar bli rätt så nervös inför söndagens program “Det blir bättre”. Jag är väldigt öppen sårbar i programmet…det blir många tårar. Jag har aldrig berättat så här mycket om vad jag varit med om för någon annan än Martin. Inspelningen av programmet blev därför en intensiv 3 veckors terapi session för mig.
Nätterna innan inspelningsdagarna var tuffa. Jag kunde inte sova.  Alla mina känslor är äkta och jag upplever många av dem för första gången.

Sov så gott, Linda

2 thoughts on “Träning på Stockholm Muay Thai och pirr i magen inför "Det blir bättre"

  1. Du är så stark som ställer upp i detta program, det måste varit så jobbigt för dig…. Jag hoppas många blir hjälpta och får insikt av att se det. Jag tycker “Det blir bättre” är det bästa som visats på TV på mycket länge, hoppas att det uppmärksammas mer. Det är liksom rakt från livet och så känslosamt.

    Vill oxå säga att du var så himla bra i Humorgalan, jag älskar att höra dig spela, det är så underbar musik och du var så duktig där. Hela numret var fint och du var så otroligt vacker!

    Kram Mandy

  2. Synd att jag inte kan se programmet😦 själv tröstar jag mej med Lorna Byrnes Angels in my hais bok och försöker förstå. Styrke kramar från Finland, allt går bra och det blir bättre!

Comments are now closed.