Hi! This girl should represent Finland in the Eurovision Song Contest!

Hej på er! Läste precis artikeln “Harakiri är en lämplig utväg” i Aftonbladet, där finska bidraget sågades. Tyvärr, som finländare, måste jag hålla med. Jag uppträdde som mellanakt på finska Mello finalen. Jag trodde inte mina öron när vinnaren utropades. Hur i all världen tänkte finländarna??? Aalto blev tvåa. Hon var en överlägsen vinnare i min värld. Saara hade gjort en låt som var internationell. Hennes framträdande övertygade också. Hur kunde finnarna göra bort sig och inte rösta på denna tjej? Här kommer bidraget! Vad tycker ni?

[youtubeplay id=”wSPiZ3pb60Y” width=”700″ height=”520″]

Kram, Linda

2 thoughts on “Eurovision Song Contest

  1. Jag är nog tvungen att hålla med dig efter att ha hört det här bidraget. Blev väldigt förvånad själv när jag såg vilken låt som vann. Den är okej men den här var bättre!

Comments are now closed.