Lars, Pia, Erik, Elin och Lisa är så fantastiska! De kom till Stockholm (från Helsingfors) över dagen, bara för att fälla träd på vår gård. Det blev hela 8 träd! Några av dem väldigt stora. Jag har världens bästa vän!

Jag åkte iväg ett par timmar under dagen och sålde pins för Unicef. Jag var i samma lag med Suzanne Axell och Rami Shaaban. Underbara personer! Det var kul att några finländare också köpte märket.
Det känns bra när man kan hjälpa till så här. Jag kommer även att uppträda på Humorgalan 1.5.2011

2 thoughts on “Min bästis Pia och Unicef gig med Suzanne Axell och Rami Shaaban

  1. Fint jobb du gör där Linda.
    Vilka underbara vänner du har härligt med sådana.
    Ha en härlig söndag.

  2. Jättefint initiativ tycker jag, ni kändisar kan verkligen göra skillnad i och med ert kändisskap. Jag tror folk ämnar att köpa mer när de känner igen er osv.

    Du blir för övrigt bara snyggare och snyggare med åren!🙂

Comments are now closed.