Så här snygg kaffe latte fixade Franco på cafét inne på Bromma flygplats!

Igår reste jag, Renée och teamet från Meter till Finland. Jag visste att jag hade två rätt så tunga dagar framför mig. Nu var det dags för mig att berätta om min anorexi, ortorexi, mina tvångstankar och mina violinstudier.
Vi började med att åka till en av mina gamla skolor, Botby Högstadieskola. Jag lade märke till att stämningen på skolan var skön och alla såg glada ut.
Jag körde minibussen TV teamet hade hyrt i Finland. Jäklar vilken tur jag hade när jag parkerade! Ingen av oss märkte plattan som hängde ner ovanför parkeringsplatsen.
Efter att vi ätit lunch på Teatteri i Helsingfors centrum åkte vi till Brunnsparken. Vädret var fantastiskt. Inte ett moln på himlen. Vi var klara vid halvsju och skyndade då, vi hotellet, till mexikanska restaurangen Santa Fé, som ligger på Alexandersgatan. Det blev en fin kväll. Vi pratade allvar och skrattade om vart annat. Vilka härliga människor! Skulle inte klara av att prata om så svåra saker ifall jag inte kände mig trygg så trygg som jag gör med dem.