Jag är rätt så nervös och laddad inför första inspelningsdagen av mitt “Det blir bättre” avsnitt (TV3, Meter) imorgon. Filmteamet kommer hem till oss.
Idag gjorde jag intervju med Mikael Nilsson (TT Spektra) för Aftonbladets TV bilaga (påsk). Mikael var väldigt proffsig och väl förberedd. Tack Mikael!
Repeterade med Carina E Nilsson och Monica Ramos på kvällen.
Imorgon skall jag även vara med i programmet Kvällsöppet på TV4 kl 22:30.

God natt och kram på er, Linda

One thought on “Intervju, repetition, TV inspelning och Kvällsöppet

  1. Hejsan.
    Jag har nyss öppnat en liten webshop och söker en samarbetspartner .
    Jag kommer isf sponsra dig med ett valfritt smycke några gånger i månaden från min shop och då är tanken att du gör reklam om smycket och länkar till shoppen på din blogg/hemsida.
    Om du är intresserad så hör jättegärna av dig .
    Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt för att jag skickade mailet.

    Länk till shoppen http://www.jewelsforyou.se/

    Mvh Rebecka

Comments are now closed.