Jag spelar i en grupp som heter Grace. Sofia Källgren sjunger, Carina E Nilsson spelar piano/keyboard, Monica Ramos harpa och jag violin. Vi hade repetition idag, men jag kunde inte medverka. Ville inte smitta de andra, speciellt inte Sofia, som skulle ha sin bebis med på repet. Jag är fortfarande snuvig, hostar då och då, har huvudvärk och känner mig trött. Ååååh vad jag är utled på att vara sjuk!
Jag köpte några grejer till hemmet i en jätte mysig affär i Farsta centrum, Coozie.
Det bästa idag var när Olivias farfar, Johan Cullberg, kom på besök. Han är professor i psykiatri och en väldigt intressant person. Vi hade ett långt samtal som gav mig otroligt mycket, speciellt inför inspelningen av “Det blir bättre”. Johan lekte också med Olivia. De är så underbara tillsammans.
God natt och kram, Linda

Today I couldn’t rehears with “my” group Grace since I’ve still got the flu. I bought some stuff for our home.
Olivia’s grdndfather came over in the evening. We had a long and wonderful conversation. After dinner Olivia and Johan played with legos.
Good night and a big hug, Linda