Sitter i bilen och väntar på att hämta Olivia från dagis. Hon skall egentligen vara där till fyra, men jag kan inte låta bli att hämta henne lite tidigare. Jag saknar henne så fruktansvärt varje dag hon är på dagis och jag inte är iväg på något jobb/turné. Skulle bara vilja mysa och leka med henne hemma…men samtidigt så vet jag att hon har det så otroligt bra och kul på dagis och att hon lär sig så mycket nytt varje dag.

I miss Olivia so much every day when she’s in kindergarten, even though I know that she loves it there.

Kram, Linda


Bilden tog jag igår. Olivia visade upp sin favvoråtta på dagis.

2 thoughts on “Längtar efter Olivia

  1. Men kära nån om du inte har något jobb att utföra så får man ha sitt barn hemma (föräldrarna är bäst) eller i vår kommun ska man ha sitt barn hemma. De hinner vara på förskolan år ut och år in de missar ingenting. tack för en fin blogg

Comments are now closed.