Uppträdde igår kväll på PEABs konferensfest på Högfjällshotellet (Sälen). Det var ett av de trevligaste företagsgigen jag haft på länge. Publiken var härlig och både de andra solisterna (Kalle Moraeus, norska Ingebjörg, Wickan Nilsson, Peter Eriksson och Christian) och bandet Good News (Jonas, Bertil, Urban och Pontus) presterade väldigt bra. Kalle spelade dessutom med på två av mina låtar. Det kom vi på under soundcheck (skall lägga upp Youtube klipp).

Högfjällshotellet bjöd oss alla på en fantastisk middag innan konserten.

Idag har Martin, Olivia och jag NJUTIT av att inte behöva göra någonting alls. Solen sken hela dagen från en klarblå himmel. Vi bor i en av Högis etagelägenheter. Fantastiskt lyxigt! Vi har badat bastu, vilat, tagit en promenad, lekt med Olivia och myst. Jag, som tidigare inte hade missat en minut i backen, stressade inte alls över att vi bara gjorde “ingenting”. Imorgon skall jag dock åka slalom.

Tusen tusen tack till Thommy Backner och Anders Bjernulf för allt!!!

Och kram till er alla, Linda

One thought on “Vi har det så otroligt bra här på Högis

Comments are now closed.