Min mamma sjunger fingerramsor på TV

Klicka på länken nedan och se min mamma (Ulla Eklund) sjunga fingerramsor med barn på TV i Finland (på svenska). Jag tror att det här är filmat på slutet av 60-talet.

Jag tycker att klippet är så gulligt och min mamma är väl ganska go hon med?

http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=7&ag=60&t=821&a=7397

Kram, Linda

En reaktion till “Min mamma sjunger fingerramsor på TV

  1. Hej Linda! Jag fann din blogg häromdagen och har börjat läsa alla inläggen! Beundrar dig så väldigt mycket – så vackert du spelar, vilken underbar ton i din violin, så mycket känsla i allt du gör. Nu har jag tittat på din fina mamma och måste säga att ni ju är otroligt lika! Tack för att du delar med dig av dig själv och av ditt liv. Och förresten, vilken otroligt söt liten dotter du har. Många kramar! Madelaine

Kommentarsfunktionen är stängd.