Vad jag är mör i kroppen. Sitter på Vurma och njuter av en kopp sojalatte. Åt salladen nr 6, med kyckling och pasta. Tränade innan med Thomas RasmussenStockholm Muay Thai.
Hade lämnat Olivia på dagis kl 09:00 och var på väg till Kungsholmen. Kände på mig att något inte stämde, så jag kollade min kalender. Shit, min träning med Thomas hade börjat kl 09:00!!! Jag hade varit tvärsäker på att vi sagt kl 10:00. Panik panik panik! Det var min första tanke. För det första ville jag inte gå miste om en enda minut av Thomas superträning och för det andra ser han ju rätt så tuff ut. Man vill inte irritera honom… Lyckligtvis var jag framme redan 09:25 och Thomas körde på med supertempo! Det blev inte mycket vila idag, men vi hann med allt vi skulle. (Thomas körde mig och ett par killar parallellt från 10:00-10:15). Är sååååå nöjd med hans träningspass! Det känns så kul att ha kommit igång igen!

One thought on “Träningspass med Thomas

Comments are now closed.