Vi fortsatte att “fira” Olivia även igår. Hon fick en ny säng, ett bord, en stol och ett staffli. Olivia älskar att måla, lägga pussel, dansa, sjunga och bygga höga torn med lego.
Olivia älskade barnavdelningen på IKEA, men hon var rätt så uttråkad när Martin plockade ihop grejerna.

Olivia blev speciellt förtjust i tröjan hon fick av min mamma. Olivia har förresten fått för sig att hon skall ha flera skedar när hon äter yoghurt eller gröt. Ibland radar hon upp 6-7 skedar ovanför tallriken…inte huller om buller, utan på rad.

Förlåt att jag inte kommenterat Mello låtarna än. Vi bestämde att gårdagen var “helig” för oss. Varken Martin eller jag “fick” jobba. Kommentarerna kommer idag.

Önskar er en fin måndag!
Kram,Linda

2 thoughts on “IKEA

  1. Hej! Snubblade in på din blogg för första gången idag. Trevlig vill jag börja med att säga. Men jag var bara tvngen att kommentera din dotters tröja här i inlägget! Guuud vad sööt!!!

Comments are now closed.