Precis vid den här tidpunkten för två år sedan var jag helt utmattad efter att ha försökt föda Olivia i nästan ett dygn. Snart skulle Olivias hjärtljud börja bli oregelbundna och då tillkallades äntligen en läkare. Dr Lyrenäs behövde bara två minuter för att kunna konstatera att allt arbete, all smärta och alla dessa timmar varit onödiga. Det fanns inte plats för Olivia att komma ut. Jag fördes omedelbart till operationsavdelningen och Olivia föddes kort därefter med akut snitt.
Olivia hade låtit vänta på sig nästan två veckor längre än beräknat och nu lyckades hon dessutom “tajma” födelsetiden så att vi har samma födelsedatum. Olivia var den bästa födelsedagspresenten man kan få.
Olivia blir alltså 2 och jag 41 imorgon.
God natt på er och kram, Linda

3 thoughts on “För två år sedan…

  1. Vilken fantastisk födelsedagspresent. Grattis till er båda två och hoppas ni får en helt underbar dag.
    Hurra Hurra
    Kram

  2. Hej Linda!! Vad häftigt att ni fyller år på samma dag. Jag fick min dotter Lovah den 26/11-09 på hennes storebrors födelsedag🙂 Så jag har två födelsedagsbarn här hemma med samma födelsedag😀
    Olivia är jättesöt!! KRAMAR Marie

Comments are now closed.